• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nödkontanter

JGB

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
Vad har du för bank? Tar kanske längre tid med Swedbank. Det gör ju det med dom flesta lånen.

Nej, de brukar vara snabba med Swedbank också. Ansökte under en helg och hade pengarna på måndag förmiddag på Swedbank.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

dawkins

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
16 Juli 2012
Meddelanden
15
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Nej, de brukar vara snabba med Swedbank också. Ansökte under en helg och hade pengarna på måndag förmiddag på Swedbank.

Okej. Jag sökte i torsdags förra veckan, fick beviljat igår förmiddag och fortfarande inga cash på kontot.
 

krakelspektakel

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
16 December 2011
Meddelanden
524
Mottagna reaktioner
79
Poäng
247
När det gäller utbetalning till Swedbank konto så får man räkna med att pengarna finns på kontot tidigast kl 13 den första helgfria vardagen efter lånet är beviljat. Det kan gå fortare men det får man se som en ren bonus.
 

niclin

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
20 September 2011
Meddelanden
148
Mottagna reaktioner
3
Poäng
32
Hur ser er ekonomi ut som fått beviljat?
 

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Tjänar 260.000, ca 400.000 i lån. 2 förfrågningar de senaste 12 månaderna
 

alex2

V.I.P
Poäng: 52
Blev medlem
14 Mars 2012
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
Nodkontanter

Har ansökt midsommar och fick varken mail eller brev, har skrivit till de men de svarar inte, undrar vad är det för företag??? Man bör få svar även omdet är negativt
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Har ansökt midsommar och fick varken mail eller brev, har skrivit till de men de svarar inte, undrar vad är det för företag??? Man bör få svar även omdet är negativt

sökte också vid den tiden. Skickade ett antal arga mejl och fick ursäkter och till slut avslag efter flera veckor. De tog även 2! UC... Skitföretag!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
sökte också vid den tiden. Skickade ett antal arga mejl och fick ursäkter och till slut avslag efter flera veckor. De tog även 2! UC... Skitföretag!

Verkar som om de har slarvat bort en del ansökningar. Jag fick också skicka flera arga meddelanden till dem och försökte även ringa dem utan framgång men jag vägrade uppge mitt personnummer i mina meddelanden. Gjorde du det? Då har de säkert gjort en ny ansökan på dig med en ny UC för att de troligtvis inte kunde hitta den första ansökan. De verkar inte helt seriösa. Jag tror att visa kommentarer här i denna tråd är skrivna av personer inom företaget.
 

alex2

V.I.P
Poäng: 52
Blev medlem
14 Mars 2012
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
Nodkontanter

Jag trór det också undrar om de ligger under finans inspektion, de har ingen information om utlåning när man ringer till de.man borde avstå
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag vet inte om jag ska tro hälften om vad som skrivs om Nödkontanter här. Är företaget seriöst eller ej? Tar de UC? Laddar man ner ansökningsblanketten står det "UC" allra längst ner på den och företaget som äger Nödkontanter samarbetar med Minuc om man tittar på keycodes hemsida. Är här verkligen någon som har fått lån beviljat hos dem eller är det mesta i denna tråd bara larv?

KeyCode är väll moderbolaget, de är seriösa iaf!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp